Golek
Imu
Kaya apa rasane sekolah
ing SMAN 1 Pare sing jarene sekolah rujukan iku? Katone penak lan nyenengake
amarga ing kono kalebu salah sjine sekolah favourite ing Pulo Jawa, bakal akeh
sing duwe pepenginan nyalonake dadi murid ing SMAN 1 Pare.
Diwiwiti
budhal peteng amarga ana acara apa iku jenenge? Apa ta??? Ooo iya bimbel yaiku
bimbang masalah keluarga.. Eeh.. maksudku bimbingan belajar. Tangi jam setengah
lima rumangsaku kawanen, minim jam papat kudu wis tangi, yen wayah semana
durung uga tangi berarti olehe garap tugasmu iku kesregepen, malih akibate turu
kebablasen sampek tengah wengi, terus akibate malih telat bimbel. La kuwi
perkarane, berarti bisa didudut yen ana bocah telat bimbel kuwi kasunyatane
bocahe sregep garap tugas. Yo pora???hahaha...
Budhal
jam lima isuk kuwi yen ora kawanen tangi, yen kawanen teka biasane budhale jam
setengah enem isuk bisa uga luwih. Sawijining wektu ing sekolah “La yok apa,
Cak. Wetengku iki luwe, ket wingi durung mangan. Arep ngombe kopi sak gelas wae
durung keturutan.” Yanto ngomong marang Murti, kanca ing kelase “Oalah
ngesakne... dadi bocah kos kaya ngono ta rasane???hahaha...susah ya.” Yanto nyaut
wangsulane Murti “Yok apa aku dhewe ket wingi durung mangan, lagi bokek ora
nduwe dhuwit.” Murti mangsuli maneh “Haha... panggah penak urip ning omah, lek
isuk ana sing masakne, dene ora ana ya bisa gawa sega adang koretan wingi sore
apa ta panganan apa ngono, yowis ya tak mangan dhisik iki mau aku digawakne
mamakku bento jangan blendrang sambel tumpang lawuh gerih goreng gosong
spesial.” Yanto nyelani “ngono kuwi weruh kancane keluwen mbok ya ditawani po’o,
masio lawuhmu ora genah kaya ngono sing penting bisa gawe mangan sambel tumpang
sing wis kelet lan coklat ing wajan. Peh temenan susah banget rasane dadi bocah
kos kuwi, mangan wae angel.” Murti nambahi “wis ora usah sambat. Masio kere
nanging tetep bisa gegojekan. Masio luwe ayo bareng-bareng padha guyu! Haha..”.
sabanjure mangan “Mrs. Rose kok durung rawuh-rawuh ya?, Eh... la dalah mengko
PHP maneh, kadung budhal isuk jebule zonk!” kandhane Murti. Yanto mangsuli “yowis
ayo literasi wae.” Ganti Murti “Ya, let’s go chinnn.” Sabanjure bocah loro kuwi
literasi uga bocah-bocah liyane, sakkabehe ngenteni bel jam pelajaran kaping
pisan sinambi leyeh-leyeh. Sawise bel jam pelajaran kaping pisan muni, salah
siji guru mlebu ing kelas. “assalamualaikum wr.wb, buka buku PR halaman 120,
silahkan lanjutkan latihan 2 nanti kalau sudah selesai segera dikumpulkan di
meja saya.” Murti ngajak omong Yanto “apa iki sing jenenge Kurikulum 2013, guru
maringi poin-poin e tok banjur sateruse kita dhewe sing njlentrehake, lek mangkono
carane rak ya kesel, teka, lungguh, garap, sampek jam setengah telu sore
bokonge tepos wetenge mbesesek ngono isih arepe nerapake full day.” Yanto mangsuli
“wis ta kok gantian sambat, urip iku pancen akeh pacobane, dilakoni wae kayata
banyu mili, ya. Semangat kuduan!”.
Pitutur
saha pitutur dijlentrehake dening bocah mbaka bocah kanggo motivasi olehe sinau
ben sregep lan semangat. Sabendinane pancen ngrasakake susahe nimba ilmu kuwi,
saben bocah utawa saben pawongan kanti pepatah “tuntutlah ilmu sampai ke Negeri
Cina”. Murti, Yanto lan kanca-kancane sabendina imbuh terus semangate kanggo
sregep sinau. Sakkabehe janji, yen mbesuk bakalan sukses lan uga ora lali donga
marang Gusti kang Maha Kuasa supaya tansah diparingi penak anggone nglakoni
lika-likune panguripan.
Golek
ilmu kanti ikhlas ati lan kebak semangat kanggo sangu mbesuk gedhe lan wusanane
panguripan ing donya kayata pepatah “berakit-rakit ke hulu berenang-renang
kemudian, bersakit-sakit dahulu bersenang-senang kemudian”. Kuwi pepatah digawe
motivasi yen saiki urip kuwi ora mung seneng-seneng, tapi saka ngisor sampek
dhuwur kuwi kebak perjuangan kayata nuntut ilmu. [dening : Delina Kartika]
Tidak ada komentar:
Posting Komentar